فواید میز کارگروهی و کار تیمی

ارسالی توسط Idehdecor در 31 ارد 1397 0 دیدگاه

میز کارگروهی و فواید آن

خوب ابتدا به شما از طرف تحریریه مجله تخصصی مبلمان اداری آدینا  برای انتخاب و مطالعه  این مقاله خوشامد میگوییم . ما در بخش طراحی بارها و بارها با پروژه هایی مواجه شده ایم که نیاز به ساخت میز کار گروهی داشته است نظیر پروژه بیمه سامان که افتخار تجهیز شش طبقه آن به این شرکت واگذار شد و همچنین شرکتهای دولتی و خصوصی دیگر . .لذا در واحد تولید محتوی به این جمع بندی رسیدیم تا در مقاله کوتاهی بعضی از فواید استفاده از میز کارگروهی را برای شما همراهان همیشگی آدینا ارائه دهیم . در ادامه از شما دعوت میکنیم تا با ما همراه بوده و امیدواریم از مطالعه این مقاله که برای شما تدوین شده است لذت ببرید .

سر آغاز : تعریف کار گروهی یا تیم ورک

قبل از اینکه به فایده میز کارگروهی بپردازیم ابتدا می خواهیم یک تعریف از خود کار گروهی یا تیم ورکینگ ارائه کنیم : کارگروهی (teamwork) کاری است که چند نفر با هدف مشترک هر کدام قسمتی از آن را انجام دهند و شامل مزایایی چون کاهش استرس و افزایش کارآمدی می‌باشد.همانطور که کارگروهی دارای فواید خودش است استفاده از میز کارگروهی نیز فایده های خاص خودش را دارد که در زیر به بخشی از آن می پردازیم . در بحث کار گروهی فرهنگ کاری بسیار مهم است . اگر یک نفر حتی در تیم باشد که تمایل به همکاری با افراد دیگر نداشته باشد یقینا تاثیر آن به همه تیم برخواهد گشت . ما به شما خواننده عزیز توصیه میکنیم قبل از تهیه ملزومات فیزیکی برای انجام کارتیمی مثل میز کارگروهی و امثالهم ، حتما فرهنگ کار تیمی را در سازمان خود نهادینه کنید . برای اینکار حتما از مشاورین با تجربه در این زمینه بهره ببرید .

بیشتر بخوانید :مبلمان اداری لوکس در قطارهای ژاپنی

 فواید میز کار گروهی چیست ؟

خوب ابتدا بگذارید ببینیم میز کارگروهی چیست و چه تفاوتی بامیز انفرادی دارد ميزکار گروهی به دليل داشتن انعطاف در طراحی و نوع چيدمان بر اساس تعداد كاربران و فضای اداری موجود یکی از  پرفروش ترين محصولات در زمینه  مبلمان اداری می باشد.میز گروهی در واقع ترکیبی ساده از میزهای انفرادی  و پارتیشن یا دیوایدر  می باشد.این میز نه‌تنها باید عملکرد مناسب را داشته و ظرفیت آن به‌نحوی  باشد که افرادو کاربران آن بتوانند به‌راحتی به‌صورت گروهی با هم تعامل داشته و به مشورت و تبادل‌نظر بپردازند ، بلکه باید ازنظر زیبایی با دکوراسیون اداری فضای کارنیز متناسب باشد.

زمانیکه کار طراحی و دکوراسیون اداری دفتر کار شما شروع می شود افراد بدنبال جایگزینی بهترین روشها برای خلاص شدن از وضعیت گذشته میباشند و یکی از بروزترین روشها در دنیای پر تعامل امروز میتواند استفاده از میز کارگروهی و جایگزینی آن بجای میزهای قدیمی اختصاصی باشد . این رویکرد میتواند بهره وری را در سازمان ارتقا داده و باعث مرتب تر شدن و افزایش نظم سازمانی گردد همچنین میتواند برای تنظیم مجدد کارها آسانترباشد . برای درک بهتر و فهم  اینکه آیا میز کار گروهی انتخاب مناسبی برای دفتر شما هستند، ادامه مقاله را مطالعه کنید.

چگونه میز های کارگروهی نصب و راه اندازی می شوند؟

میزهای کارگروهی در اصل میزهای جداگانه هستند که با بستها و اتصالات خاص به یکدیگر متصل میشوند .شما زمانیکه یک میز کار گروهی خریداری می کنید؛ بهتر است در مورد نصب آن نیز مطالبی را بدانید. همه  اتصالها در نهایت به یک نقطه مرکزی وصل خواهند شد و این باعث میشود که  کارکنان در مقابل مرکز ایستگاه کاری به جای بقیه دفتر روبروی هم قرارگیرند  و یک تعامل راحتتر را با هم داشته باشند . کارکنانی که در همان پروژه ها یا ادارات مشغول به کار هستند می توانند با هم در کنار میز کار گروهی با خطوط ارتباطی باز و دفتری سازماندهی شده  ارتباط مناسب برقرارکنند . ما در مبلمان اداری آدینا با استفاده از ماشین آلات پیشرفته ، میزهای کار گروهی را در تنوع بسیار زیاد تولید میکنیم و این مطلب را با افتخار بیان میکنیم که در زمان نصب این میزها ، نصابان حرفه ای شرکت را با ابزار مخصوص و تجربه کافی راهی محیط کاری شما مشتریان عزیز میکنیم . هر چقدر یک میز گروهی خوب ساخته شود باز کافی نیست حتما باید نصابان حرفه ای آنرا برای شما نصب و آماده نمایند.

حتما بخوانید :مبلمان اداری کاربردی

چگونه با استفاده از میز کارگروهی میتوانید بهره وری را در محل کار ارتقا دهید ؟

مزیت اصلی این میز در نام آن نهفته است شما با استفاده از این میز میتوانید فرهنگ کارگروهی را در سازمان نهادینه کرده و آنرا ارتقا ببخشید . بر خلاف یک دفتر باز، استفاده از کار گروهی میزان حواس پرتی را بشدت کم کرده و می تواند فعالیت های کارکنان را بیشتر کند و آنها را در مسیر درست خود هدایت نماید . بسته به طراحی خاص این میزها ، می توانید از ابزارهای اضافی مانند کتابخانه برای نگهداری زونکن و یا تخته سفید یا تابلو اعلانات استفاده کنید که در میز های هر بخش بصورت جداگانه قرار گرفته است. این جزئیات نایاب میتواند فرصت دیگری برای شما بمنظوربه حداکثر رساندن کارایی در محیط کار فراهم می کند.اگر در طراحی دفاتر کسب و کارهای مطرح دنیا دقت کرده باشید متوجه خواهید شد که در دفاتر انها از میز کار گروهی به نحو بسیار مناسبی استفاده شده است .

سخن پایانی :با آدینا بهترین ورک استیشن (ایستگاههای کاری ) را برای دفتر کار خود تهیه کنید

اگر طرح های روز بازار چندان علاقه ای در شما ایجاد نمیکند و یا شما قصد دارید که با ابعاد سفارشی میز کارگروهی تهیه کنید کافیست تا با مشاوران ما در بخش فروش با شماره تماس 02144620086تماس بگیرید .ما بعد از درک دقیق خواسته های شما و بازدید از محل کارتان ، با استفاده از طراحان خبره ، چندین طرح میز کارگروهی مدرن را برای شما طراحی کرده و این فرآیند را بقدری ادامه میدهیم تا شما بهترین آنها را برای اجرا انتخاب کنید . ما در آدینا با بودجه شما برنامه ریزی میکنیم و همچنین زمان تعهد داده شده به مشتری در مبلمان اداری آدینا همواره دقیق بوده و باعث افتخار ماست که مشتریان ما همیشه بخاطر بحث خوش قولی و کیفیت کار مجددا برای خرید های آینده به ما مراجعه مینمایند .

 

مطالب پر طرفدار

مبلمان اداری آدینا

معرفی مبلمان ا...

شرکت تجهیز دفتر یکتا ارائه دهنده انحصاری محصولات مبلمان اداری ...

چک لیست مبلمان...

چک لیست مبلمان اداری هنگام ایجاد یک دفتر جدید - و ...

مبلمان اداری آدینا

گستره خدمات مب...

  چگونه در آدینا یک پروژه مبلمان اداری را سفارش بدهم ...

مبلمان اداری آدینا

معرفی مبل و نی...

برای بازدید از نمونه های بیشتر مبل و نیم ست ...

مبلمان اداری آدینا

معرفی مبل و نی...

برای بازدید از نمونه های بیشتر مبل و نیم ست ...

مبلمان اداری آدینا

معرفی مبل و نی...

برای بازدید از نمونه های بیشتر مبل و نیم ست ...

مجله علمي تخصصي ايكد